If there is 0 or negative stars i would give a -2000 star to this. I ordered a pizza from lucan branch at 8:25 pm and i waited for almost 1 hour and then called to them they are not lifiting the call for every 1 hour i called them they are updating the order. After 2 long hours of waiting i got my pizza. Guess what, its cold and it become rock solid. Now i am heating that pizza in oven again. Leixlip branch is far better they respond to our call and rectify it immediately. Worst apache pizza branch ever🙏
Response from the owner
Hi Pavan, Thank you for your message, we are sorry to hear that you had a negative experience when you ordered with Apache and your order was delayed and not up to the usual Apache Pizza standards. As our stores are managed by individual franchisees, the store manager will need to look into your query. Should you wish to contact them directly via our Customer Feedback link on our website please visit https://www.apache.ie/contact-us to provide all the relevant order details to help us assist you. Kind regards, Apache Pizza
A
Abbie GreeneJuly 2026 · via Google
★★★★★
I ordered on uber eats and i requested to please not knock as everyone is in work early in the morning and it is nearly 1am. Drivers dont even take the time to read the delivery notes as it says so on my receipt. He proceeded to spam the doorbell twice even though we asked for drop off and front room light was on so there was no need to spam the doorbell. I am very upset about this because it woke everyone up and everyone is annoyed at me. I am very unhappy with the service provided today.
Response from the owner
Hi Abbie, Thank you for your message, we are sorry to hear that you had a negative experience when you ordered with Apache. As our stores are managed by individual franchisees, the store manager will need to look into your query. Should you wish to contact them directly via our Customer Feedback link on our website please visit https://www.apache.ie/contact-us to provide all the relevant order details to help us assist you. Kind regards, Apache Pizza
S
Santosh LokeJune 2026 · via Google
★★★★★
Yesterday I ordered garlic bread along with pizzas, of which garlic breads were really salty taste! (Even the pizzas were bit salty but manageable)When contacted the Lucan village shop, the attendent apologized and gave the phone to manager. Surprisingly he turned out to be quite RUDE and demanded that they dont add salt and needed the pieces to be checked ie bring them back to the shop (really!). The mannerism of the manager was really out of this world in a RUDE way. Poor fellow did not know what salty is and tried to confuse me! Well, we've been ordering from this shop for that last 10+ years now. Time to say GOODBYE...very bad management! Additionally want to mention that they dont wear gloves while spreading the toppings...yuck! Ah well, my final comments to the shop ; fairly sure this would go in the dust bin and will be forgotten, BUT, I am just doing a fact check on the shop after 1 day of consumption. Good luck to those who are still subscribed to this joint...
Response from the owner
Hi Santosh,Thank you for your message, we are sorry to hear that you had a negative experience when you ordered with Apache. As our stores are managed by individual franchisees, the store manager will need to look into your query. Should you wish to contact them directly via our Customer Feedback link on our website please visit https://www.apache.ie/contact-us to provide all the relevant order details to help us assist you. Kind regards, Apache Pizza
B
bandMay 2026 · via Google
★★★★★
Amazing halal pizzas packed with protein! They arrived hot, so a big thanks for the speedy delivery. Really enjoyable overall — will definitely be ordering again!
Response from the owner
Thank you for leaving us a review - it's very appreciated! At Apache Pizza we continuously work to create great food 🍕 and good experiences for our customers and your feedback makes it all worthwhile. We look forward to serving you in the future. 😁 …
R
RAGHAVENDRA KARKERAMay 2026 · via Google
★★★★★
Ordered pizza and waited around 1 hour 30 minutes while the children kept waiting. When we called, the staff said they didn’t know the exact delivery time and told us they could cancel the order if we wanted. In the end, we cancelled the order. I would not recommend this place — very, very bad service.
Response from the owner
Hi Raghavendra, Thank you for your message, we are sorry to hear that you had a negative experience when you ordered with Apache and your order was delayed. As our stores are managed by individual franchisees, the store manager will need to look into your query. Should you wish to contact them directly via our Customer Feedback link on our website please visit https://www.apache.ie/contact-us to provide all the relevant order details to help us assist you. Kind regards, Apache Pizza
Public reviews shown unedited with their original author, rating and source. See more on Google Maps.
Add your review of Apache Pizza on IE Rest.
Reviews are checked by our team before they appear, usually within 48 hours.
Write a review
Cookies — We use essential cookies to run this site and, only with your consent, analytics and advertising cookies. Cookie policy